Mungkin sebab kebosanan. Mungkin jugak sebab sorang-sorang sebab roomate tak balik lagi gara-gara assignment International Law. Mungkin jugak sebab semua orang dah balik. Mungkin jugak sebab saya dah siap assignment maka rasa ehhh banyaknya masa ayuh kita menggedik (",) . Mungkin sebab kecik-kecik dulu, zaman kanak-kanak saya tragis. Mungkin sebab saya nak mengekspresskan diri, selaras dengan tuntutan Artikel 10 Perlembagaan Persekutuan. Mungkin ni yang terbaik. Mungkin kita bisa ketemu lagi. Heh.
Mungkin jugak tersedar yang ini semua membazir masa saja lebih baik cuci muka mari kita capai buku untuk dibaca ececeh.
"If I draw a circle, most people, when asked what I have drawn, will say I have drawn a hole in the wall, because most people think of the inside first, rather than thinking of the outside. But actually these two sides go together - you cannot have what is 'in here' unless you have what is 'out there' "
-Eric Weiner, The Geography of Bliss
Bai semua!
"If I draw a circle, most people, when asked what I have drawn, will say I have drawn a hole in the wall, because most people think of the inside first, rather than thinking of the outside. But actually these two sides go together - you cannot have what is 'in here' unless you have what is 'out there' "
-Eric Weiner, The Geography of Bliss
Bai semua!

1 comment:
darling..jom la join contest yg ad kat page kak fara..kak fara dh tag lai hehe =)
masuk taw syg hehe
Post a Comment